آغاز جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان

double-quot
آبادان – جارپرس – سی و پنجمین دوره جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۷ صبح امروز(پنجشنبه) در سالن کوثر شهر آبادان با حضور علاقه مندان و کشتی دوستان آغاز شد.
کد خبر : 20035
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 - 6:38
آغاز جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان

به گزارش جارپرس، این رقابت ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۶ و ۲۷) اسفند با حضور هشت تیم برتر کشتی فرنگی جهان پیگیری می شود.
ایران در گروه یک با روسیه، قزاقستان و آلمان همگروه است و در گروه دوم این رقابت ها نیز ترکیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس و اوکراین قرار دارند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در نخستین دیدار امروز(پنجشنبه) از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف آلمان می رود و بعداز ظهر نیز ساعت ۱۸ در دیداری حساس و نفس گیر باید با تیم قدرتمند روسیه روبرو شود.
ملی پوشان فرنگی ایران صبح جمعه در سومین دیدار و از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه مقابل قزاقستان صف آرایی می کنند.
دولت تورلیخانوف از قزاقستان و عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی به عنوان ناظر در این پیکارها حضور دارد.
همچنین اردوان صاحب و محمد مصلایی پور از داوران المپیکی ایران و بهروز رضاپور و بهنام شیرمحمدی از داوران درجه یک بین المللی ۴ داور ایرانی حاضر در جام جهانی کشتی فرنگی هستند.
تیم ملی کشتی فرنگی تاکنون پنج مرتبه در سال های ۲۰۱۰ ایروان ارمنستان، ۲۰۱۱ مینسک بلاروس ، ۲۰۱۲ سارانسک روسیه و ۲۰۱۴ تهران و ۲۰۱۶ شیراز عنوان قهرمانی کسب کرده که قهرمانی ایران در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ سه مرتبه پیاپی و سال ۲۰۱۵ در شیراز با هدایت و رهبری محمد بنا بوده است.
ملی پوشان ایران دو مرتبه در سال های ۲۰۱۳ تهران و ۲۰۰۴ تفلیس نائب قهرمان شدند و در سال های ۲۰۱۵ تهران، ۲۰۰۸ سمباتهی مجارستان و ۲۰۰۵ تهران به عنوان سوم دست یافته است و در سال ۱۹۹۷ تهران هم چهارم شد و در ۱۹۹۰ کوتنبورگ سوئد و ۲۰۰۷ آنتالیای ترکیه در جایگاه پنجم قرار گرفت.
ایران پیش از این شش مرتبه در سال های ۱۹۹۷، ۲۰۰۵، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در تهران و ۲۰۱۶ در شیراز میزبان جام جهانی کشتی فرنگی بوده و آبادان، هفتمین میزبانی کشورمان از جام جهانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.