آخرین اخبار از بازیکنان کرونایی استقلال

double-quot تهران - جارپرس - بازیکنان تیم فوتبال استقلال که مبتلا به کرونا شدند، این روزها در قرنطینه به سر می‌برند و تحت نظر پزشک فرایند درمان خود را طی می‌کنند.
کد خبر : 81147
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 18:41
آخرین اخبار از بازیکنان کرونایی استقلال

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، باشگاه استقلال روز دوشنبه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت شده است و به همین علت با تایید سازمان لیگ، بازی آبی‌پوشان پایتخت مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی لغو شد.

طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال، ۱۷ بازیکن استقلال مبتلا به کرونا شدند و یک تن از اعضای کادر فنی نیز به کرونا مبتلا شد و این افراد در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند.

بازیکنان استقلال ۲ روز است که در شرایط قرنطینه به سر می‌برند و تحت نظر پزشک فرایند درمانی خود را طی می‌کنند.

طی پیگیری‌های انجام شده، حال عموم بازیکنان استقلال مساعد است و در حال حاضر مساله تست مجدد از آبی‌پوشان کرونایی مطرح است. طبق پروتکل‌های وضع شده، افرادی که به امیکرون مبتلا شدند باید ۵ روز در قرنطینه باشند و اگر بعد ۵ روز علائمی نداشته باشند، می‌توانند تست کرونا دهند و اگر نتیجه تست منفی بود، می‌توانند به شرایط عادی برگردند.

با توجه به مساعد بودن حال بازیکنان استقلال، این امکان وجود دارد که برخی از بازیکنان استقلال زودتر از موعد مقرر به شرایط عادی بازگردند. طبق پروتکل‌های کرونا، اگر فردی به امیکرون مبتلا شده باشد و ۳ روز و درگیر علائمی نباشد، می‌توانند تست دهد تا مشخص شدن نتیجه تست اگر حال عمومی فرد خوب باشد، می‌تواند به شرایط عادی خود بازگردد.

با این وجود ممکن است برخی از بازیکنان استقلال بتوانند شرایط بهتری برای بازگشت به وضعیت عادی پیدا کنند. همچنین بازی دو تیم استقلال و هوادار در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، روز شنبه، ۲ بهمن برگزار خواهد شد و اگر استقلال ۵+۱۱ بازیکن در اختیار داشته باشد، می‌تواند در این بازی مقابل هوادار صف‌آرایی کند.

همچنین دیروز (سه‌شنبه) استقلالی‌هایی که تست کرونای‌شان در دو نوبت گذشته منفی بوده است، به ایفمارک رفتند و دوباره تست کرونا دادند. قرار است تا امروز (چهارشنبه) نتیجه تست‌های این بازیکنان معلوم شود تا وضعیت سلامتی‌شان مشخص شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.