برگزاری دوره آموزشی فرزندپروری در سرای محلات منطقه ۷ تهران

double-quot

تهرن – جارپرس – رئیس اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه ۷ تهران از برگزاری دوره های آموزشی فرزندپروری با هدف انتقال شیوه صحیح تربیت کودک به والدین در سرای محلات واقع در این منطقه خبر داد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تهران ، نادیا طاری با اعلام این مطلب افزود:

کد خبر : 9506
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 12:23
برگزاری دوره آموزشی فرزندپروری در سرای محلات منطقه ۷ تهران
تهرن – جارپرس – رئیس اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه ۷ تهران از برگزاری دوره های آموزشی فرزندپروری با هدف انتقال شیوه صحیح تربیت کودک به والدین در سرای محلات واقع در این منطقه خبر داد.
به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تهران ، نادیا طاری با اعلام این مطلب افزود: کارگاههای آموزشی مهارتهای فرزند پروری با هدف ارائه آموزشهای لازم در خصوص شیوه صحیح تربیت کودک از دیدگاه قران ، سنت و روان شناسی در سرای محلات منطقه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کلاس ها ، ارتقا، آگاهی عمومی والدین در خصوص روش های فرزندپروری و رفتار با کودکان است، تصریح کرد: این کارگاهها با محوریت آشنا سازی خانواده ها از نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان با پیش بینی برنامه های آموزشی مستمر برای آنها با رویکرد بازی، سرگرمی و مهارتهای ارتباطی برنامه ریزی شده است.
به گفته رئیس اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه ۷، فرزند پروری هنر است، هنر پرورش کودکانی شاد، سالم و موفق. اما گاهی اوقات تربیت کودکان بسیار دشوار است و والدین را با چالشهای اساسی روبرو میکند. هدف از برگزاری دوره آموزشی فرزند پروری، کمک به والدین برای اینکه والدین بهتری باشند و کمک به کودکان تا قابلیت های بیشتری پیدا کنند و به سازگاری بهتری برسند.
وی با تاکید بر اینکه خوشبختی و سلامت روانی کودک در آینده منوط به رفتار درست و خوب امروز ماست، اظهار داشت: دوره های آموزشی فوق با هدف آموزش نحوه پرورش شخصیت سالم در فرزندان و با تاکید بر روی نحوه ساختن شخصیت سالم و تربیت خوب فرزندان است.
طاری در پایان به برگزاری نمایشگاه “آسمان آبی زمین پاک” در سرای محلات و مدارس سطح منطقه اشاره کرد و افزود: نمایشگاه “آسمان آبی زمین پاک” با هدف ارتقای فرهنگ نظافت و بهداشت اجتماعی و تاکید بر کاهش تولید زباله و تفکیک زباله از مبداء و همچنین ارتقای فرهنگ شهروندان به منظور کاهش ترافیک با محوریت کاهش آلودگی هوا در مدارس و سرای محلات سطح منطقه ۷ برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.