حضور خودروسازان جهانی در شانگهای

double-quot
شانگهای – جارپرس – نمایشگاه خودروی شانگهای که از آن به عنوان بزرگترین نمایشگاه چین یاد می کنند در حالی از روز گذشته فعالیت رسمی خود را آغاز کرد که خودروسازان جهانی صدها خودرو را در معرض نمایش گذاشتند.
کد خبر : 9154
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 - 6:45
حضور خودروسازان جهانی در شانگهای
به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، در نمایشگاه امسال شانگهای خودروسازان چینی پس از دو سال دشواری که پشت سر گذاشتند و طی آن سهام بازارشان را به رقیبان خارجی واگذار کردند، حضور گسترده ای دارند.

چینی ها سرمایه سنگینی را برای عرضه مدل های جدید و جذاب برای خریداران با قیمت های کمتر صرف کرده اند که متناسب با شرایط کنونی رشد اقتصادی در این کشور است.

برندهایی مانند لیفان، چری، فاو، فوتون، برلیانس و چانگان که اکثر آنها با خودروسازان ایرانی همکاری نزدیکی دارند در این نمایشگاه حضور جدی دارند و آخرین محصولات خود را به معرض نمایش گذاشتند، محصولاتی که اثری از آنها در قراردادهای منعقد شده با شرکای ایرانی مشاهده نمی شود.

جالب اینکه اگر نمونه های چینی حاضر در بازار خودروی ایران در نمایشگاه شانگهای پیدا شود با محصولات مشابه در حال تردد در خیابانهای تهران به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

هرچند گفته می شود برخی خودروسازان چینی محصولات قدیمی و از رده خارج خود را به بازار ایران اختصاص می دهند.

گریت وال که به کمک خودروهای شاسی بلند به یکی از موفق ترین برندهای خودرویی چین تبدیل شده است کوپه H6 و شاسی بلند H8 خود را به نمایش گذاشت.

 

گفته می شود شاسی بلندها نزد رانندگان چین از محبوبیت بالایی برخوردار هستند به گونه ای که ۲۶ درصد از کل فروش خودروهای سواری در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵ را تشکیل داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.