مدیر بازرسی شهرداری منطقه 4 خبر داد:
ثبت و بررسی بیش از ۱۱۰۰۰۰ هزار پیام شهروندان منطقه ۴تهران در سامانه ۱۳۷


به گزارش جارپرس” بهمن ابره دری” ضمن اعلام این خبر گفت: منطقه ۴ بعنوان بزرگترین منطقه از لحاظ وسعت و جمعیت در سطح شهر تهران، تراکم و تنوع فرهنگی و جمعیتی شهروندان بعنوان اولین منطقه از لحاظ فراوانی پیام طی سالیان گذشته و جاری در بین مناطق ۲۲ گانه است.
او اظهار داشت: سال گذشته با ثبت ۱۱۸۲۴۰ درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ ، یازده درصد از کل درخواستهای ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران را به خود اختصاص داده که حوزه های خدمات شهری، شهرسازی و فنی و عمران به ترتیب با ۸۹۷۹۳، ۱۲۶۹۷ و ۱۱۴۶۹تعداد پیام، بیشترین فراوانی درخواست ها را به خود اختصاص داده اند.
مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۴ در ادامه از کاهش ۵۵۳ دقیقه ای زمان پاسخگویی نسبت به سال ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: علیرغم محدودیت های موجود، این منطقه توانست رتبه دوم شاخص میانگین زمان پاسخگویی سامانه ۱۳۷ در سال گذشته با کسب میانگین زمان ۴۳۲ دقیقه راکسب کند.
او افزود: کسب این موفقیت بهمراه کنترل کیفیت پاسخگویی به درخواست های شهروندان در این سامانه، حاصل تبیین مکانیزم های نظارتی اداره بازرسی، تدابیر مدیریت ارشد منطقه و اهتمام بیش از پیش حوزه های اجرایی منطقه در راستای افزایش سرعت رسیدگی به درخواستهای شهروندان بوده است.
ابره دری در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش کلیه همکاران منطقه و برنامه ریزی بعمل آمده، ضمن کاهش ورودی پیام منطقه از طریق بهبود فرآیندهای نظارتی و عملکردی، شاهد روند کاهش زمان پاسخگویی بهمراه افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و ارتقای رتبه عملکردی منطقه در ادامه روند مطلوب سنوات گذشته باشیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰