جشن بزرگ روز طبیعت در میدان آزادی برگزار شد

double-quot

تهران – جارپرس – شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری جشن بزرگ روز طبیعت با حضور پرشور شهروندان و مسافرین نوروزی در میدان آزادی و در کنار جشنواره اقوان ایرانی برگزار شد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران ، سیدعلیرضا حسینی در این خصوص اظهار داشت: جشنواره بزرگ روز طبیعت یکی

کد خبر : 8833
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 12:06
جشن بزرگ روز طبیعت در میدان آزادی برگزار شد
تهران – جارپرس – شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری جشن بزرگ روز طبیعت با حضور پرشور شهروندان و مسافرین نوروزی در میدان آزادی و در کنار جشنواره اقوان ایرانی برگزار شد.

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران ، سیدعلیرضا حسینی در این خصوص اظهار داشت: جشنواره بزرگ روز طبیعت یکی از ویژه برنامه های بهار فاطمی بود که در میدان آزادی برگزار و با استقبال بی نظیر شهروندان همراه شد.

وی افزود: جشن بزرگ روز طبیعت با حال و هوای خاصی در میدان آزادی با حضور جمعی از هنرمندان و برنامه های شاد و مفرح برگزار شد و استقبال کنندگان از غرفه های جشنواره اقوام ایرانی نیز بازدید کردند.

بر پایه این گزارش ، با حضور شهردار منطقه ۹ و جمعی از مسئولان و مدیران و شهروندان ، نماز جماعت روز طبیعت در میدان آزادی و در کنار جشنواره فرهنگی و هنری اقوام ایرانی اقامه شد.

حسینی در خصوص برنامه های بهار فاطمی و ایام نوروز گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز ۹۴ ، طرح استقبال از بهار با رویکرد اجتماعی و فرهنگی و در قالب ده ها عنوان برنامه پیش بینی و در سرای محلات ۸ گانه و مراکز فرهنگی ، مذهبی و هنری اجرایی شد.

شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: در کنار اجرای برنامه های طرح استقبال از بهار ، ستاد گردشگری مسافرین نوروزی نیز شکل گرفت و برنامه ها در زمان بندی معینی به اجرا درآمد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.