تسهیلات شهرداری منطقه ۴ برای زائران اربعین حسینی در مرز چزابه

double-quot

تهران – جارپرس -شهرار منطقه ۴ تهران گفت: مرز چزابه برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده سازی شد.

کد خبر : 6926
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 13:02
تسهیلات شهرداری منطقه ۴ برای زائران اربعین حسینی در مرز چزابه

به گزارش جارپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  ۴تهران ، مهندس علیرضا جاوید شهردار منطقه ۴ با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی و ایجاد تسهیلات رفاهی برای آنان، بیش از ۱۵ هکتار از مسیر تردد زایران توسط این منطقه مناسب سازی شد.
وی با بیان اینکه از ابتدای ماه جاری حوزه های معاونت امور شهری و محیط زیست و امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در مرز چزابه مستقر شده اند افزود: احداث ۵ عدد سوله اسکان و نمازخانه با گنجایش ۲۰۰۰ نفر به همراه سایه بان، و آماده سازی فضا در سایت مین زدایی در فضایی به مساحت تقریبی ۵۰ هزار متر مربع جهت تسهیل برای زائران از جمله اقدامات صورت گرفته در مرز چزابه است.
جاوید افزود: آماده سازی موکب ها به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع، نصب چادر غرفه های فرهنگی و توزیع اقلام مورد نیاز زایران به مساحت ۴۰۰ متر مربع به همراه ۲ ایستگاه صلواتی و ۲ ایستگاه فرهنگی، احداث سوله انبار بستان و سوله بیمارستان صحرایی به مساحت ۳۰۰ متر با ظرفیت ۱۰ نفر نیروی پزشکی از دیگر اقدامات صورت گرفته در مرز چزابه است.
وی در ادامه از انجام تبلیغات محیطی از بستان تا مرز چزابه خبر داد و گفت: از بستان تا مرز چزابه در حدود ۳۰ کیلومتر با انجام تبلیغات محیطی مناسب سازی شده است.
جاوید با اشاره به تامین حداقلی امکانات ویژه معلولان و کم توانان حرکتی افزود: ضمن مناسب سازی معابر بستان و چزابه برای معلولان و امکان حمل آنان با ویلچر فراهم شده است.
شهردار منطقه ۴ خاطر نشان کرد: احداث سرویس های بهداشتی، نورپردازی سایت مرکزی یادمان شهدا، توزیع ۳۰۰۰۰ اقلام فرهنگی، تامین ماشین آلات سنگین شامل لودر، کامیون و خاور، تامین خودروهای حمل زباله همکاری با سازمان هلال احمر جهت احداث اسکان زوار، احداث نمایشگاه عکس شهدای کربلا در مرز چزابه احداث طاق نصرت و ایجاد ۱۲ گیت ورودی در پایانه مرزی چزابه و ساماندهی زائران از دیگر اقدامات انجام شده در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.