احداث سه سرای محله در منطقه ۱۵تهران

double-quot

تهران – جارپرس – معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۵ تهران از احداث سه سرای محله در این منطقه خبر داد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ تهران ، مهندس علیرضا حلاجیان ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با بهره برداری از سرای محلات مسعودیه، ابوذر و خاورشهر بیش از ۳۰۰۰ مترمربع

کد خبر : 6405
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1393 - 11:00
احداث سه سرای محله در منطقه ۱۵تهران
تهران – جارپرس – معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۵ تهران از احداث سه سرای محله در این منطقه خبر داد.
به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ تهران ، مهندس علیرضا حلاجیان ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با بهره برداری از سرای محلات مسعودیه، ابوذر و خاورشهر بیش از ۳۰۰۰ مترمربع به فضای آموزشی و فرهنگی منطقه ۱۵ افزوده می شود.
وی افزود: در این راستا سرای محله مسعودیه در زمینی به مساحت ۲۷۰ مترمربع با ۸۵۰ مترمربع اعیانی ، در سه طبقه با اسکلت فلزی ساخته می شود که عملیات نازک کاری آن تکمیل شده و پس از نصب انشعابات آماده بهره برداری می شود.
مهندس حلاجیان در ادامه خاطر نشان کرد: عملیات عمرانی سرای محله خاور شهر در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع با ۱۰۰۰ مترمربع اعیانی در ۴ طبقه تکمیل شده و در حال تجهیز امکانات فرهنگی است.
به گفته معاون فنی و عمران منطقه سرای محله ابوذر نیز به مساحت ۳۰۰ مترمربع با ۱۲۰۰ مترمربع اعیانی در ۶ طبقه با کاربری مجموعه فرهنگی – آموزشی و ساختمان سرای محله در حال احداث است که عملیات کاشی کاری و سنگ آن به اتمام رسیده و عملیات مربوط به سقف کاذب و نصب درب و پنجره در حال اجراست.
براساس این گزارش، با بهره برداری از این سه سرای محله ، ساخت ابنیه های فرهنگی محلات بیستگانه منطقه تکمیل می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.