کیفیت برتر مهم ترین عامل رونق تجارت

تهران – جارپرس – کیفیت مهمترین مهم ترین عامل در تضمین سلامت ، پایداری ،رونق تجارت و گسترش صادرات در یک محصول خواهد بود . مهدی تقوی استاد اقتصاد دانشکده ی علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار جارپرس یکی از دلایل رونق صادرات فرش ، پسته و زعفران ایرانی را کیفیت بالای

تهران – جارپرس – کیفیت مهمترین مهم ترین عامل در تضمین سلامت ، پایداری ،رونق تجارت و گسترش صادرات در یک محصول خواهد بود .
مهدی تقوی استاد اقتصاد دانشکده ی علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار جارپرس یکی از دلایل رونق صادرات فرش ، پسته و زعفران ایرانی را کیفیت بالای این محصولات دانست و افزود : برندسازی ضامن رونق صادرات و افزایش فروش نخواهد بود و بدون برند هم می توان در عرصه ی رقابت ، فروش و صادرات به موفقیت دست یافت .
وی با بیان اینکه برندسازی در برخی مواقع موجب خالی کردن جیب مصرف کننده توسط تولید کنندگان می شود افزود: در راستای تحقق نیازهای مصرف کننده نباید به برند های خاص اکتفا نمود بلکه بایستی به کیفیت برتر و قیمت مناسب تر توجه شود .
تقوی اظهار داشت : کالا هایی که برند هستند با قیمت بیشتری عرضه می شوند و درحالی که همان کالا که برند نیست با قیمت کمتری می تواند پاسخگوی نیاز مصرف کننده باشد .
استاد دانشکده علامه طباطبایی اطلاع رسانی و تبلیغات صحیح در راستای معرفی کالا به مصرف کننده را مناسب دانست و خاطر نشان کرد : مصرف کننده با اطلاع از محصول شما و برآورده شدن نیازهای خود ، کالای مورد نظر را خریداری خواهد کرد.
وی تصریح کرد : چنانچه کالا از کیفیت و قیمت متناسبی برخوردار باشد مصرف کننده بدنبال برندی خاص نخواهد رفت چراکه همان کالای برند، با قیمت بیشتر یک نیاز متشابه را برآورد خواهد کرد .
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰