ورک شاپ هنری همبستگی با غزه در میدان فلسطین برگزار می‌شود

double-quot

تهران – جارپرس – ورک شاپ حمایت از مردم مظلوم غزه توسط هنرمندان نقاش در میدان فلسطین ، در روز چهارشنبه ۲۹  مردادماه برگزار می‌شود. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران ، عظیم بابائی شهردار منطقه گفت : معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ با مشارکت دانشکده هنر و

کد خبر : 4878
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 مرداد 1393 - 10:26
ورک شاپ هنری همبستگی با غزه در میدان فلسطین برگزار می‌شود
تهران – جارپرس – ورک شاپ حمایت از مردم مظلوم غزه توسط هنرمندان نقاش در میدان فلسطین ، در روز چهارشنبه ۲۹  مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران ، عظیم بابائی شهردار منطقه گفت : معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ با مشارکت دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در حرکتی همدلانه و همسو با مردم غزه که زیر فشارهای خشونت آمیز رژیم صهیونیستی هستند، اقدام به برگزاری ورک شاپی با عنوان غزه و فلسطین از ساعت ۹ تا ۱۶ روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه در میدان فلسطین می کند.

وی با اشاره به این که در این ورک شاپ ۳۰ نقاش حضور دارند، اظهار کرد: تاکید ما در این ورک شاپ این است که جنبه عاطفی که در این جنایت انسانی که توسط رژیم غاصب صهیونیستی  در حال رخ دادن را به تصویر بکشیم.

بابایی در پایان با اشاره به فجایع اخیر غزه خاطر نشان کرد : در چنین شرایطی اقشار مختلف مردم بخصوص هنرمندان به عنوان قشر پیشرو جامعه باید با تمام توان هر کاری که از دستشان بر می آید برای محکوم کردن اقدامات اسرائیل غاصب انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.