اجرای برنامه های روز قدس در ورودی غربی پایتخت/اعزام ۱۳۰ دستگاه اتوبوس در معابر غربی تهران

double-quot

تهران – جارپرس – شهردار منطقه ۹ تهران گفت: همزمان با هفته آخر ماه مبارک رمضان و در آستانه روز قدس ، تمهیدات و اقدمات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه راهپیمایی روز قدس در قالب اجرای برنامه های فرهنگی متنوع در پردیس های قرآنی منطقه صورت گرفته و سهولت تردد شهروندان با اعزام ۱۳۰

کد خبر : 4470
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 11:53
اجرای برنامه های روز قدس در ورودی غربی پایتخت/اعزام ۱۳۰ دستگاه اتوبوس در معابر غربی تهران
تهران – جارپرس – شهردار منطقه ۹ تهران گفت: همزمان با هفته آخر ماه مبارک رمضان و در آستانه روز قدس ، تمهیدات و اقدمات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه راهپیمایی روز قدس در قالب اجرای برنامه های فرهنگی متنوع در پردیس های قرآنی منطقه صورت گرفته و سهولت تردد شهروندان با اعزام ۱۳۰ دستگاه اتوبوس در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: جلسات هماهنگی در خصوص برگزاری باشکوه روز قدس در شهرداری منطقه تشکیل شده و با توجه به نزدیکی روز قدس و عید سعید فطر ، موارد و مباحث مختلفی براساس زمان بندی معینی مصوب شد.

وی افزود: در پردیس های قرآنی منطقه (بوستان المهدی (عج) ، بوستان شمشیری و آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع)) و سرای محلات نیز ، ده ها عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت همدردی با مردم مظلوم فلسطین و گرامیداشت روز قدس اجرایی می شود.

حسینی با اشاره به این برنامه ها گفت: برپایی مسابقات نقاشی با موضوع همیاران فلسطین در رده سنی کودکان ، اجرای تبلیغات محیطی ، برپایی غرفه های فرهنگی روز قدس و … از جمله برنامه های اجرایی است.

وی ادامه داد: علاوه بر این توجه به موضوع حفاری ، تسریع درانجام عملیات خط کشی معابر ، حضور نیروهای شهربان و عوامل خدمات شهری در روز راهپیمایی ، توجه ویژه به خطوط BRT و رفع زوائد فیزیکی براساس بازدیدهای میدانی نیز در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۹ به استفاده از پتانسیل سایر ادارات و سازمانهای سطح منطقه و همچنین استفاده از پتانسیل NGO ها در خصوص استقرار غرفه ها و ایستگاهها به مناسبت روز قدس تاکید کرد و گفت: با بسیج امکانات و هم افزایی لازم ، بطور قطع شاهد روز باشکوه و حضور چشمگیر مردم خواهیم بود.

حسینی به سهولت تردد شهروندان این بخش از پایتخت در راهپیمایی روز قدس و تامین رفاه آنان نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به مردم در روز قدس از محورهای غربی پایتخت بوده و شهروندان از سطح منطقه به مسیر راهپیمایی و میدان انقلاب اعزام می شوند.

به گفته شهردار منطقه ۹ ، اتوبوس ها از میادین آزادی ، استاد معین و بوتان ، سه راه آذری و ۳۰ متری جی آماده خدمت رسانی به شهروندان بوده و بخشی از ناوگان اتوبوسرانی نیز در جلوی مساجد و پایگاههای بسیج مستقر خواهند شد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.