مدبر:حضورخبرنگاران زن درورزشگاه آزادی به نظرمراجع ذیصلاح بستگی دارد

double-quot
تهران – جارپرس – مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حضور خبرنگاران زن درجایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی را منوط به صلاحدید مراجع ذیصلاح دانست و گفت: این شرکت آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به این خبرنگاران دارد.
کد خبر : 4406
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1393 - 8:12
مدبر:حضورخبرنگاران زن درورزشگاه آزادی به نظرمراجع ذیصلاح بستگی دارد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا ، مصطفی مدبر افزود: جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه آزادی متناسب با شان آنان و با دستور وزیر ورزش و جوانان بطور کامل بازسازی شده است.

وی درباره حاشیه های اخیر در باره میزان اجاره بهای زمین شماره یک مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: طی سال گذشته به ازای هر بازی در این مجموعه ورزشی می بایست حدود ۴۲ میلیون تومان پرداخت می شد که تا به امروز این رقم به طور کامل پرداخت نشده است.

مدبر افزود:البته درسال جاری قراراست حدود ۲۰ درصد به اجاره بهای این زمین با توجه به هزینه های سنگین نگهداری زمین چمن و حق انشعاب آب و برق و دیگر موارد مجموعه ورزشی آزادی اضافه شود که برایان است رقم اجاره بها به حدود ۵۰میلیون تومان به ازای هربازی افزایش خواهد یافت.

وی در عین حال تاکید کرد که این رقم ها در برابر هزینه های سنگین مجموعه ورزشی آزادی ناچیز است و طبیعتا برای ارائه بهترین خدمات به بازیکنان و تماشاگران باید هزینه شود و از طرفی معتقدیم این هزینه های بیت المال باید برای ارائه بهترین امکانات به مردم بکار گرفته شود.

مدبر درباره سهم مجموعه ورزشی آزادی ازتبلیغات دور زمین در این مجموعه اظهار داشت: طبق آْیین نامه سازمان لیگ باید ۵درصد ازمحل این تبلیغات به ازای هر بازی به مجموعه ورزشی آزادی به منظور تامین هزینه های نگهداری زمین چمن و تاسیسات و دیگر موارد پرداخت شود.

وی ادامه داد: با توجه به قرارداد ۱۶۰میلیارد تومانی سازمان لیگ درباره تبلیغات طی دوسال آینده پیش بینی می شود از این محل به ازای هر بازی حدود ۲۲۰میلیون تومان به مجموعه ورزشی آزادی پرداخت شودکه در مجموع با ۵۰ میلیون تومان هزینه اجاره بها روی هم رفته ۲۷۰میلیون تومان به ازای هر بازی پرداخت شود.

وی متذکرشد: بر این اساس ۲۷۰میلیون تومان از مجموع ۲۲۰میلیون تومان بابت ۵درصد تبلیغات به ازای هر بازی و ۵۰میلیون تومان بابت هزینه اجاره بها به ازای هر بازی است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در عین حال تصریح کرد: ما تاکنون حتی یک ریال از دولت و از بودجه عمومی کشور دریافت نکردیم و بر این اعتقادهستیم که ازمحل اجاره زمین و تبلیغات برای نگهداری این اماکن استفاده کنیم بنابراین از انجایی که تاکنون مجموعه ورزشی آزادی رقمی بابت این پنج درصدها دریافت نکرده است برای ادامه فعالیت های خود نیاز به دریافت این مطالبات داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.