ضرورت برآورد اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تسریع پروژه های عمرانی

double-quot

تهران – جارپرس – مهندس محمد خبازها قائم مقام شهردار منطقه ۹ تهران به همراه معاونین ، روسای ادارات ، شهرداران نواحی و مسئولین پروژه های عمرانی از پروژه های سطح منطقه بازدید کرد و در جریان این بازدید گفت: برآورد و اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تسریع در عملیات عمرانی لازم و ضروری

کد خبر : 3864
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 خرداد 1393 - 10:56
ضرورت برآورد اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تسریع پروژه های عمرانی
تهران – جارپرس – مهندس محمد خبازها قائم مقام شهردار منطقه ۹ تهران به همراه معاونین ، روسای ادارات ، شهرداران نواحی و مسئولین پروژه های عمرانی از پروژه های سطح منطقه بازدید کرد و در جریان این بازدید گفت: برآورد و اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تسریع در عملیات عمرانی لازم و ضروری است.

به گزارش جارپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران ، این بازدید به صورت هفتگی و به منظور بررسی پیشرفت پروژه های در دست اقدام منطقه انجام می شود.

قائم مقام شهردار منطقه ۹ در بازدید از ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه درباره جزئیات نواقص باقیمانده و مراحل تکمیلی و نهایی این پروژه تاکید کرد و راهکارهای لازم در خصوص تامین منابع مالی و کارهای اداری پیمانکار و همچنین تکمیل نواقص جهت خدمت رسانی و بهره برداری در دستور کار قرار گرفت.

مهندس خبازها در بازدید از مجموعه فرهنگی دستغیب به نکاتی درباره تسریع فرآیند آماده سازی پروژه اشاره کرد و نواقص موجود در کارگاه بررسی شد و مواردی نظیر ارسال صورت وضعیت جدید پیمانکار ، تامین منابع مالی و تسریع در عملیات اجرایی نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی در بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی کوثر با اشاره به بررسی و بازدید این پروژه از سوی دکتر علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران و هیئت همراه گفت: برآورد و اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تسریع در عملیات عمرانی لازم و ضروری است.

قائم مقام شهردار منطقه ۹ در بازدید های جداگانه از مجموعه اداری و فرهنگی شهید سلیمی در محله امامزاده عبدالله (ع) و سالن آمفی تئاتر پایگاه یکم شکاری مهرآباد در خصوص رفع موانع و مشکلات موجود جهت پیشبرد این پروژه ها تاکید کرد و خاطرنشان کرد: با حضور در کارگاههای عمرانی هر کدام از پروژه ها و احصا مشکلات و مسائل به صورت رو در رو با پیمانکاران صحبت کرده و در راستای حل این مشکلات راهکارهای مناسبی را در نظر می گیریم.

گفتنی است براساس این بازدیدها مهندس محمد خبازها قائم مقام شهردار منطقه ۹ در جریان آخرین وضعیت پروژه های ابنیه منطقه قرار گرفت و مقرر شد تا هماهنگی ها و تمهیدات لازم بین معاونتهای ذیربط جهت افتتاح مناسب پروژه ها انجام شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.