نشست شورای تخصصی اتاف ساماندهی محله عودلاجان

double-quot

تهران – جارپرس – نشست شورای تخصصی اتاف ساماندهی محله عودلاجان با حضور نمایندگان شهردار تهران ، مدیر کل مطالعات امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، قائم مقام ، جمعی از معاونین ، مدیران ، شهرداران نواحی و مشاورین طرح در ستاد ساماندهی محله عودلاجان برگزار شد. به گزارش جارپرس به نقل از روابط

کد خبر : 3319
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 9:11
نشست شورای تخصصی اتاف ساماندهی محله عودلاجان
تهران – جارپرس – نشست شورای تخصصی اتاف ساماندهی محله عودلاجان با حضور نمایندگان شهردار تهران ، مدیر کل مطالعات امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، قائم مقام ، جمعی از معاونین ، مدیران ، شهرداران نواحی و مشاورین طرح در ستاد ساماندهی محله عودلاجان برگزار شد.

به گزارش جارپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ تهران ، در نشست شورای تخصصی اتاف ساماندهی محله عودلاجان که به منظور بررسی نقاط مثبت و منفی پروژه های در حال انجام در سطح محله عودلاجان و ارائه پیشنهادهای بهتر جهت اجرای پروژه برگزار شد مهندس محسنی قائم مقام این منطقه به نقش و مشارکت حوزه های مختلف جهت رسیدگی به وضعیت محلات ویژه منطقه ۱۲ همچون ( محله هرندی ، امامزاده یحیی و عودلاجان ) اشاره و خواستار توجه تیم مطالعاتی ساماندهی محله عودلاجان به موضوعات تاریخی و گردشگری در پژوهش ها شد.

دکتر محکی مدیر کل مطالعات امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در نشست شورای تخصصی اتاف ساماندهی محله عودلاجان در سخنانی بر توجه به کلیه ابعاد اجتماعی و فرهنگی در پژوهش مذکور از لحاظ کالبدی و انسانی تاکید نمود.

در ادامه ی این نشست مشاور طرح ، گزارشی از پژوهشهای در حال انجام ارائه و پیشنهادات مطرح شده از سوی حاضرین مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.