بنیاد حامیان دانشگاه تهران سیل زدگان را بورسیه می کند

double-quot
تهران – جارپرس – قائم مقام مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران گفت: این بنیاد با کمک خیرین ۵۰ دانشجو از مناطق سیل زده را به مدت یک سال بورسیه کرده و برای حمایت از تعداد بیشتری از دانشجویان این مناطق اعلام آمادگی می کند.
کد خبر : 29131
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398 - 12:17
بنیاد حامیان دانشگاه تهران سیل زدگان را بورسیه می کند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، ناصر غلامی روز دوشنبه درباره اقدامات بنیاد حامیان دانشگاه تهران برای کمک به مردم مناطق سیل زده اظهار کرد: بنیاد از دهم فروردین ماه پویشی برای کمک به دانشجویان و مردم مناطق سیل زده راه اندازی کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه در این پویش شماره حساب هلال احمر به طور مستقیم به مردم و دانشجویان اعلام شد، آمار دقیقی از کمک های نقدی وجود ندارد.
قائم مقام بنیاد حامیان دانشگاه تهران با اشاره به بورسیه یک ساله دانشجویان مناطق سیل زده یادآورشد: خیرین این بنیاد ماهانه ۲۰۰ هزار تومان همراه با هزینه غذا را به دانشجویان سیل زده کمک می کند.
بنیاد حامیان دانشگاه تهران با اشاره به اینکه بورسیه دانشجویان تنها مختص دانشجویان دانشگاه تهران نیست، گفت: خیرین بنیاد می توانند به هر دانشجوی سیل زده در هر دانشگاهی کمک کنند.
به گفته وی، بنیاد حامیان دانشگاه تهران در روزهای آتی موج دیگر از کمک ها را راه اندازی می کند که سایر دانشجویان سیل زده هم مورد حمایت قرار گیرند.
قائم مقام بنیاد حامیان دانشگاه تهران گفت: این بنیاد در نظر دارد با شناسایی و اعلام نیاز دانشجویان سیل زده از خردترین کمک های مردمی نیز بهره مند شود.
غلامی با اشاره به اینکه بنیاد حامیان دانشگاه تهران کمک به خانواده دانشجویان سیل زده را نیز مد نظر دارد، اظهار کرد: شناسایی و کمک به خانواده های دانشجویان سیل زده نیز در اولویت های بنیاد حامیان دانشگاه تهران است، از این رو تا هنگام رفع مشکلات زلزله زده ها پویش بنیاد حامیان دانشگاه تهران ادامه دارد.
وی افزود: بنیاد حامیان دانشگاه تهران یک اطلاعیه توسط وزارت علوم به دانشگاه های مناطق سیل زده ابلاغ کرده تا دانشجویان نیازمند را به بنیاد حامیان دانشگاه تهران معرفی کنند.
قائم مقام بنیاد حامیان دانشگاه تهران با اشاره به اینکه بنیاد حامیان شماره حساب برخی دانشگاه های مناطق سیل زده را برای جمع آوری کمک های نقدی به مردم معرفی کرده است، تأکید کرد: دانشگاه ها در تهران به درستی از نیازهای این افراد مطلع نمی شوند اما افراد مناطق سیل زده به خوبی به نیازهای خود واقف هستند و می توانند در جهت تأمین نیازها اقدام کنند.
غلامی خاطر نشان کرد: کمک های مردمی و جمع آوری شده توسط بنیاد حامیان دانشگاه تهران از نظر مبلغی بسیار نیست اما این بنیاد سعی کرده تا با جمع آوری هزینه های نقدی از آسیب های روحی و جسمی مردم در این مناطق بکاهد و نشان دهد که سیل زدگان در قلب مردم تهران هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.