اختصاص ۳۵ غرفه از نمایشگاه بهاره منطقه ۲۲ به بانوان سرپرست خانوار

double-quot

تهران – جارپرس -با استقرار نمایشگاه بهاره و اختصاص ۳۵ غرفه به بانوان نیازمند و سرپرست خانوار ساکن منطقه ۲۲ ، این منطقه در پیش از آغاز سال جدید، گام دیگری در زمینه کارآفرینی برای زنان برمی دارد. به گزارش جارپرس از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران  حسین مرادی شهردار منطقه در این باره

کد خبر : 2801
تاریخ انتشار : جمعه 23 اسفند 1392 - 13:36
اختصاص ۳۵ غرفه از نمایشگاه بهاره منطقه ۲۲ به بانوان سرپرست خانوار

تهران – جارپرس -با استقرار نمایشگاه بهاره و اختصاص ۳۵ غرفه به بانوان نیازمند و سرپرست خانوار ساکن منطقه ۲۲ ، این منطقه در پیش از آغاز سال جدید، گام دیگری در زمینه کارآفرینی برای زنان برمی دارد.

به گزارش جارپرس از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران  حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: « رفع نیاز شهروندان در زمینه دسترسی به مراکز خرید برخی از مایحتاج عید نوروز، شهرداری منطقه را واداشت، در میدان المپیک، بلوارصدرا، جنب اداره ساماندهی نمایشگاه بهاره برپا کند. اداره امور بانوان منطقه نیز در این نمایشگاه ۳۵ غرفه را بصورت رایگان به بانوان نیازمند سرپرست خانوار اختصاص داده است تا آنان ضمن نشان دادن توانمندیهایشان، محصولات خود را به فروش برسانند و بقیه غرفه ها نیز در اختیار دیگر شهروندان منطقه قرار خواهد گرفت. سال گذشته نیز۳۰ غرفه از نمایشگاه بهاره برپا شده، در اختیار بانوان نیازمند و سرپرست خانوار قرار گرفته بود. »

شهردار منطقه هدف از اختصاص غرفه به نیازمندان و بانوان سرپرست خانوار را قبل از شروع سال جدید، حمایت از توانمندسازی افراد نیازمند و بی بضاعت و زنان سرپرست خانوار اعلام کرد و افزود:« نمایشگاه بهاره منطقه ۲۲ از تاریخ ۱۹تا ۲۹ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب آماده ارائه محصولات به شهروندان و مراجعه کنندگانش خواهد بود. در غرفه های اختصاص داده شده به بانوان نیز ۸۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار به فروش محصولات خود در زمینه صنایع دستی (گلیم، محصولات چرم)، پوشاک، مواد غذایی، ترشیجات، تنقلات، سوغات شهرستانها و اقلام مربوط به سفره هفت سین و… اقدام خواهند کرد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.