اعزام شهروندان منطقه ۷ تهران به مناطق جنگی کشور

double-quot

تهران – جارپرس – شهردار منطقه ۷ تهران از اعزام شهروندان این منطقه به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب کشور خبر داد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تهران ، دکتر رضا نگهبان با اعلام این مطلب گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان

کد خبر : 2691
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1392 - 11:19
اعزام شهروندان منطقه  ۷ تهران به مناطق جنگی کشور
تهران – جارپرس – شهردار منطقه ۷ تهران از اعزام شهروندان این منطقه به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تهران ، دکتر رضا نگهبان با اعلام این مطلب گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام میهنمان، شهروندان ساکن منطقه درتاریخ ۱۳ اسفند ماه ۹۲ به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
وی تصریح کرد: در این سفر، شهروندان به مدت چهار روز از مناطق جنگی کشور مانند اندیمشک، دوکوهه، اهواز، سوسن گرد، خضرشهر و آبادان دیدن می کنند و پیش از فرارسیدن سال نو به تهران باز می گردند.
شهردار منطقه ۷ یادآور شد: علاقمندان به حضور در این کاروان زیارتی می توانند تا ۸ اسفند ماه ۹۲ به شهرداری های نواحی پنجگانه منطقه مراجعه کنند.
وی استقلال، آزادی و حریت را از پیام های اصلی شهدا عنوان کرد و افزود: شهدا در حقیقت با لبیک به ندای امام راحل و از خودگذشتگی واقعی به ما درس عزت، حریت و استقلال سیاسی دادند و امروز در سایه این رادمردی‌هاست که ایران اسلامی امن ترین کشور در دنیاست.
دکتر نگهبان  بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال صحیح پیام شهدا به نسل امروز تاکید کرد و گفت: اگر شهدا ایثار نمی‌کردند و خانواده‌های آنها استقامت نداشتند فضای امن و سالم کنونی هرگز به دست نمی‌آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.