فضای شهری منطقه ۱۳ تهران آذین بندی شد

double-quot

۹۲/۱۰/۲۲ تهران _ جارپرس _ مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز  منطقه ۱۳ تهران از ارائه بیش از بیست خدمت ویژه به شهروندان در سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) خبر داد . به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران ، مهدی احمد مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ضمن

کد خبر : 2356
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1392 - 11:18
فضای شهری منطقه ۱۳ تهران آذین بندی شد

۹۲/۱۰/۲۲

تهران _ جارپرس _ مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز  منطقه ۱۳ تهران از ارائه بیش از بیست خدمت ویژه به شهروندان در سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) خبر داد .

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران ، مهدی احمد مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ضمن تبریک اعیاد با سعادت ربیع الاول گفت: در سالروز آغاز امامت حضرت امام مهدی (عج) میادین و خیابان های اصلی سطح منطقه با اکران بنر آراسته سازی شد.
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در ادامه از ارائه بیش از بیست خدمت ویژه به شهروندان در سالروز  ولادت پیامبر اکرم (ص) به شهروندان سطح منطقه خبر داد و افزود: علاوه بر معابر ، میادین و کلیه گذرگاه های شهری ، مساجد سطح منطقه نیز آراسته سازی می شوند.
مهرابی به اجرای خدماتی از قبیل لایرویی ، آبگردانی و به طور کلی پاکسازی انهار سطح منطقه اشاره کرد و افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته کلیه جداره  های شهری سطح منطقه به مناسبت اعیاد ربیع به طور کامل نظافت و پاکسازی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اکران بنر های موضوعی و تعویض پرچم های سطح منطقه در دو مناسبت ، شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت فرزند بزرگوارشان حضرت مهدی (عج) به خوبی انجام شد افزود: عوامل زیباسازی ظرف مدت بیست و چهار ساعت نسبت به تعویض پرچم و بنرهای نصب شده در سطح منطقه اقدام کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.