زمان انتظار اتوبوسهای منطقه ۱۹ تهران کاهش یافت

double-quot

۹۲/۱۰/۱۸ تهران _ جارپرس _ معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه ۱۹ تهران از کاهش زمان انتظار اتوبوس های منطقه  به ۹ دقیقه خبر داد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ تهران ، مهندس رضا زلفی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های انجام شده توسط مدیریت شهری ساعات انتظار

کد خبر : 2323
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1392 - 11:28
زمان انتظار اتوبوسهای منطقه ۱۹ تهران کاهش یافت

۹۲/۱۰/۱۸

تهران _ جارپرس _ معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه ۱۹ تهران از کاهش زمان انتظار اتوبوس های منطقه  به ۹ دقیقه خبر داد.

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ تهران ، مهندس رضا زلفی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های انجام شده توسط مدیریت شهری ساعات انتظار اتوبوسهای منطقه که پیش از این  به طور متوسط ۱۲ دقیقه بود، برای رفاه حال شهروندان و تسریع جابجایی آنها به ۹ دقیقه کاهش یافت.

وی خاطرشان کرد: روزانه بیش از صد هزار شهروند منطقه برای رفت و آمدهای خود از اتوبوس استفاده می کنند و در این راستا ۲۶۷ دستگاه اتوبوس در ۱۵ خط به ارائه خدمات به شهروندان می پردازند.

به گفته زلفی بزودی با راه اندازی خط ۳ مترو آمار  جابجایی شهروندان این منطقه نزدیک به دو برابر در سطح منطقه افزایش می یابد.

معاون شهردار منطقه در ادامه از راه اندازی خط جدید اتوبوس در خیابان سهیل شمالی خبر داد و افزود: با توجه به ساکن شدن برخی شهروندان در مجتمع مسکونی سهیل در خیابان سهیل شمالی، مسئولین حمل ونقل منطقه ماموریت احداث و راه اندازی خط جدید یا اصلاح مسیر برخی خطوط را در این مسیر در دستور کار خود قرار دادند تا علاوه بر این شهروندان، اهالی شهرک بخارایی و نعمت آباد در غرب خیابان طالقانی نیز بتوانند از این خطوط بهرمند شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.