همراه سرای جواد الائمه (ع) به زودی افتتاح می شود

double-quot

تهران – جارپرس – شهردار منطقه ۶ تهران وعده داد: بزودی همراه سرای جواد الائمه برای همراهان بیماران شهرستانی آماده خواهد شد تا بتوانند بدون هیچ مشکلی به طور رایگان از آن بهره مند شوند. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران ، عظیم بابایی با بیان این خبر گفت: منطقه ۶

کد خبر : 11314
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 11:58
همراه سرای جواد الائمه (ع) به زودی افتتاح می شود
تهران – جارپرس – شهردار منطقه ۶ تهران وعده داد: بزودی همراه سرای جواد الائمه برای همراهان بیماران شهرستانی آماده خواهد شد تا بتوانند بدون هیچ مشکلی به طور رایگان از آن بهره مند شوند.

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران ، عظیم بابایی با بیان این خبر گفت: منطقه ۶ دارای بیمارستان های زیادی است که در این رابطه مدیریت شهری وظیفه خود می داند تا امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی را برای همراهان بیماران شهرستانی آماده کند.

 

شهردار منطقه ۶ با بیان چگونگی استفاده همراه هان بیمار از همراه سرا گفت: زمان اولویت حضور مسافران و همراهان بیمار در این همراه سرا با توجه به نظر پزشکان، براساس مدت درمان و بستری شدن در بیمارستان خواهد بود.

 

بابایی خاطر نشان کرد: ما برای اسکان مسافران و همراه هان بیماران بستری در بیمارستان ها همه جوانب را در نظر گرفته ایم، امکانات اولیه برای خدمات رسانی به شهروندن مهیاست.

 

وی همچنین از همکاری شهرداری با بیمارستان امام خمینی (ره) برای اسکان خانواده های بیماران خبر داد و افزود: امیدوارم با این اقدام مشکل همراهان بیمار در منطقه حل شود و تا زمان آماده شدن ساختمان همراه سرا، شرایط مطلوبی برای اسکان مسافران و خانواده های بیماران مهیا شود.

 

البته باید به این نکته اشاره کرد که سال گذشته به همت مسئولان شهرداری منطقه برای اسکان همراهان بیماران ساختمانی در خیابان کارگر شمالی راه اندازی شد، اما با توجه به افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و پزشکی مدیریت شهری منطقه ۶ تصمیم گرفته شد امسال در فاز دوم ساختمان دیگری راه اندازی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.