چهارشنبه , 04 /مهر /1397
 Wednesday , 26 /September /2018

مجوز فعالیت این پایگاه، در جلسه مورخ 1391/08/22 هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

logo-samandehi

از تمام کشورها می‌خواهیم که ایران را منزوی کنند

تهران - جارپرس - رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در راستای سیاست‌های...

ترامپ: برنامه ای برای دیدار با روحانی ندارم

تهران - جارپرس - رئیس جمهوری آمریکا امروز(سه شنبه) اعلام کرد که برنامه ای برای دیدار با حسن روحانی...

دو انفجار همزمان در بغداد 2 کشته داشت

بغداد – جارپرس – در جریان انفجار همزمان دو بمب دستی در دو منطقه جداگانه در جنوب غرب و شمال بغداد د...

شهرداران مشمول قانون بازنشستگی نمی شوند

تهران - جارپرس - رئیس شورای عالی استان ها در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، شهرداران را مشمو...

سخنگوی فراکسیون امید: اکثریت نیستیم

تهران - جارپرس - سخنگوی فراکسیون امید در تشریح چرایی رأی نیاوردن فوریت طرح عفو عمومی می‌گوید: ‌فر...

وزیران پیشنهادی کار و اقتصاد هفته آینده معرفی می شوند

تهران - جارپرس - عضو هیات رییسه مجلس گفت: وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اموراقتصادی و دارای...

11 توصیه بانک مرکزی برای پرداخت های الکترونیکی شهروندان

تهران - جارپرس - بانک مرکزی از مردم خواست در پرداخت های الکترونیکی به موضوع هایی همچون، توجه به «د...

گزارش مرکز ماهر از آسیب پذیری جدید نسخه های مختلف ویندوز

تهران - جارپرس - مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای کشور از وجود آسیب پذیری ج...

  • از تمام کشورها می‌خواهیم که ایران را منزوی کنند

    چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۰
  • ترامپ: برنامه ای برای دیدار با روحانی ندارم

    سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸
  • دو انفجار همزمان در بغداد 2 کشته داشت

    سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۵
  • شهرداران مشمول قانون بازنشستگی نمی شوند

    سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸
  • سخنگوی فراکسیون امید: اکثریت نیستیم

    سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳
  • وزیران پیشنهادی کار و اقتصاد هفته آینده معرفی می شوند

    سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
  • 11 توصیه بانک مرکزی برای پرداخت های الکترونیکی شهروندان

    سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳
  • گزارش مرکز ماهر از آسیب پذیری جدید نسخه های مختلف ویندوز

    سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۹

مشکلات اپراتور دوم صدای مردم را درآورد

تهران - جارپرس - قطع چند ساعته خدمات ارتباطی مشترکان اپراتور دوم در 2 روز گذشته با واکنش برخی کاربران همراه شد و آنان برای ثبت شکایت و انتقاد خود، به صفحه های مرتبط با این اپراتور در شبکه های اجتماعی مراجعه کردند.

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، برخی مشترکان ایرانسل در تهران امروز و دیروز با قطع چندساعته و پیاپی همه خدمات این اپراتور از آنتن دهی تا اتصال به اینترنت، روبرو شدند.
با توجه به گزارش های مردمی و انتقادهایی که نسبت به این امر همچنان در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد، به نظر می رسد هنوز برخی مشترکان با اختلال ارتباطی دست به گریبانند.
از سوی دیگر، اعتراض هایی درباره «برقرار شدن سرویس ارزش افزوده بدون اطلاع مشترک» دیده می شود.
شماری از مشترکان اپراتور دوم متنی را دریافت کرده اند که آنان را در یک سامانه فوتبالی عضو کرده است؛ بدون آنکه تقاضایی از سوی مشترک داده شده باشد.
برخی کاربران در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند هرچه برای قطع این سامانه تماس می گیرند کسی پاسخگوی آنها نیست.

** انتقاد از قطعی، مشکل خدمات نسل چهارم و تعرفه ها
بررسی خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره پیام های کاربران در صفحه ایرانسل در شبکه اجتماعی اینستاگرام نشان می دهد بسیاری از آنان از خدمات دهی این اپراتور ارتباطی رضایت چندانی ندارند و بهبود وضع را خواستارند.
یکی از کاربران از قیمت بالای بسته های اینترنت اپراتور دوم شکایت کرده و گفته است «با چنین قیمت هایی نمی توان از خدمات استفاده کرد».
مشترک دیگری تاکید است قطع و وصل خدمات با «جواب های تکراری» ایرانسل حل نمی شود.
وی که خود را «balochzahi2700» معرفی کرده، نوشته است: خودتون خسته نمی شوید از جواب های تکراری که می دهید؟
این کاربر درباره خدمات رسانی در استان سیستان و بلوچستان توضیح می دهد: از نظر کاربری منطقه ما باید در اولویت باشه؛ زیرا در مسیر اصلی زاهدان به چابهار قرار داره و مسیر پرترددیه که باید خیلی وقت پیش تجهیز می شد.
وی از مشکل در خدمات نسل چهارم تلفن همراه (فور.جی) گلایه دارد: از یه سال پیش که با ایرانسل تماس می گیرم، یه جواب می دهید. یک بار فورجی وصل شد اما بعد قطع شد و الان یه ساله وصل نشده.
کاربر دیگری از اینکه وقتی اعتبار وی تمام می شود امکان اتصال به سامانه ایرانسل را ندارد شکایت کرده و نوشته است: این باعث خجالت است که با تمام شدن اعتبار حتی نمی توان به سامانه ایرانسل وصل شد!
مشترکی که خود را «rapersiamusic» معرفی کرده، نوشته است: شما پدر ما را درآوردید. یک سال و نیم نتوانسته اید مشکل قطع و وصل اینترنت ما را برطرف کنید.
«حتی یک بار هم کارشناس نفرستادید و فقط ما را این ور و آن ور پاس دادید. امیدواریم به اندازه ذره ذره پولی که به شما دادیم آسیب ببینید».

** پاسخ ایرانسل
مشکل قطع و وصل های مکرر خدمات، تعرفه بالا اینترنت، اشتراک بدون رضایت کاربران در سرویس های ارزش افزوده و... از جمله شکایت های پرتکرار مردم از اپراتور دوم ارتباطی کشور است.
این شکایت های مردمی در صفحه اینستاگرام ایرانسل دیده می شود.
روابط عمومی این اپراتور اعلام کرده است به شکایت های مطرح شده در صفحه اجتماعی ایرانسل، در همان صفحه پاسخ داده می شود و اگر راهنمایی نیز نیاز باشد، داده می شود.
این روابط عمومی تاکید کرده است «برخی مسائل مطرح شده نیز با توجه به محلی بودن موضوع، در همان مکان بررسی و پاسخ داده خواهد شد».
ایرانسل انتقادها درباره بالا بودن تعرفه های خدمات خود را نپذیرفته و می گوید تعرفه های ایرانسل در مقایسه با سایر اپراتورها از قیمت های پایینی برخودار است.
البته درباره قطع خدمات دهی به مشترکان در ساعت هایی از دیروز و امروز هنوز پاسخی از سوی این اپراتور دریافت نشده است.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران به عنوان نهاد ناظر اپراتورهای ارتباطی، سامانه 195 را برای رسیدگی به شکایت های مردمی راه اندازی کرده است و آنان می توانند از این راه نیز شکایت های خود را طرح و نتیجه را دریافت کنند.
اکنون این امکان را فراهم شده است که مشترکان بتوانند مکان دقیق بروز مشکل ارتباطی در هر کدام از اپراتورها را مشخص کنند و به سازمان تنظیم مقررات اطلاع دهند تا نتیجه پیگیری ها دقیق تر باشد.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی