دوشنبه , 01 /مرداد /1397
 Monday , 23 /July /2018

مجوز فعالیت این پایگاه، در جلسه مورخ 1391/08/22 هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

logo-samandehi

وعده دولت برای احیای دریاچه ارومیه تحقق می یابد

ارومیه - جارپرس - رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه وعده دولت به مردم آذربایجان در مو...

بابلسر میزبان خادمان آستان مقدس رضوی

بابلسر - جارپرس - چهارتن از خادمان آستان مقدس رضوی با حضور در آستان امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر ...

امام جمعه هادی شهر: وظیفه خبرنگار شبهه زدایی و روشنگری در جامعه است

بابلسر - جارپرس - امام جمعه هادی شهر در جمع صمیمی خبرنگاران گفت: وظیفه خبرنگار شبهه زدایی و روشنگر...

گمشده ای به نام نشاط در دانشگاه

تهران - جارپرس - نام دانشجو و دانشگاه با نشاط، پویایی و تحرک پیوند خورده است و آنچه بر سرعت پیشر...

قیمت کاغذهای وارداتی برای مطبوعات افزایش نمی یابد

تهران - جارپرس - سخنگوی کمیته ساماندهی کاغذ مطبوعات با اشاره به ثبت سفارش واردات 340 هزار تن در...

2 هزار و 500 فراری مالیاتی و 3 هزار شرکت صوری شناسایی شدند

تهران - جارپرس - وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام جرم علیه دارندگان کارت بازرگانی اجاره ای و ...

رانندگان جاده‌ای وخانواده آنهابیمه تکمیلی رایگان می شوند

تهران - جارپرس - برای نخستین بار در تاریخ حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان ر...

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه تفکیک می شود

تهران - جارپرس - دولت با تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه «رفاه و تأمین اجتماعی...

  • وعده دولت برای احیای دریاچه ارومیه تحقق می یابد

    دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
  • بابلسر میزبان خادمان آستان مقدس رضوی

    دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲
  • امام جمعه هادی شهر: وظیفه خبرنگار شبهه زدایی و روشنگری در جامعه است

    دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
  • گمشده ای به نام نشاط در دانشگاه

    دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۴
  • قیمت کاغذهای وارداتی برای مطبوعات افزایش نمی یابد

    دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵
  • 2 هزار و 500 فراری مالیاتی و 3 هزار شرکت صوری شناسایی شدند

    دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۹
  • رانندگان جاده‌ای وخانواده آنهابیمه تکمیلی رایگان می شوند

    دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۷
  • وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه تفکیک می شود

    دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۴

آگهی
آگهی

مشکلات اپراتور دوم صدای مردم را درآورد

تهران - جارپرس - قطع چند ساعته خدمات ارتباطی مشترکان اپراتور دوم در 2 روز گذشته با واکنش برخی کاربران همراه شد و آنان برای ثبت شکایت و انتقاد خود، به صفحه های مرتبط با این اپراتور در شبکه های اجتماعی مراجعه کردند.

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، برخی مشترکان ایرانسل در تهران امروز و دیروز با قطع چندساعته و پیاپی همه خدمات این اپراتور از آنتن دهی تا اتصال به اینترنت، روبرو شدند.
با توجه به گزارش های مردمی و انتقادهایی که نسبت به این امر همچنان در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد، به نظر می رسد هنوز برخی مشترکان با اختلال ارتباطی دست به گریبانند.
از سوی دیگر، اعتراض هایی درباره «برقرار شدن سرویس ارزش افزوده بدون اطلاع مشترک» دیده می شود.
شماری از مشترکان اپراتور دوم متنی را دریافت کرده اند که آنان را در یک سامانه فوتبالی عضو کرده است؛ بدون آنکه تقاضایی از سوی مشترک داده شده باشد.
برخی کاربران در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند هرچه برای قطع این سامانه تماس می گیرند کسی پاسخگوی آنها نیست.

** انتقاد از قطعی، مشکل خدمات نسل چهارم و تعرفه ها
بررسی خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره پیام های کاربران در صفحه ایرانسل در شبکه اجتماعی اینستاگرام نشان می دهد بسیاری از آنان از خدمات دهی این اپراتور ارتباطی رضایت چندانی ندارند و بهبود وضع را خواستارند.
یکی از کاربران از قیمت بالای بسته های اینترنت اپراتور دوم شکایت کرده و گفته است «با چنین قیمت هایی نمی توان از خدمات استفاده کرد».
مشترک دیگری تاکید است قطع و وصل خدمات با «جواب های تکراری» ایرانسل حل نمی شود.
وی که خود را «balochzahi2700» معرفی کرده، نوشته است: خودتون خسته نمی شوید از جواب های تکراری که می دهید؟
این کاربر درباره خدمات رسانی در استان سیستان و بلوچستان توضیح می دهد: از نظر کاربری منطقه ما باید در اولویت باشه؛ زیرا در مسیر اصلی زاهدان به چابهار قرار داره و مسیر پرترددیه که باید خیلی وقت پیش تجهیز می شد.
وی از مشکل در خدمات نسل چهارم تلفن همراه (فور.جی) گلایه دارد: از یه سال پیش که با ایرانسل تماس می گیرم، یه جواب می دهید. یک بار فورجی وصل شد اما بعد قطع شد و الان یه ساله وصل نشده.
کاربر دیگری از اینکه وقتی اعتبار وی تمام می شود امکان اتصال به سامانه ایرانسل را ندارد شکایت کرده و نوشته است: این باعث خجالت است که با تمام شدن اعتبار حتی نمی توان به سامانه ایرانسل وصل شد!
مشترکی که خود را «rapersiamusic» معرفی کرده، نوشته است: شما پدر ما را درآوردید. یک سال و نیم نتوانسته اید مشکل قطع و وصل اینترنت ما را برطرف کنید.
«حتی یک بار هم کارشناس نفرستادید و فقط ما را این ور و آن ور پاس دادید. امیدواریم به اندازه ذره ذره پولی که به شما دادیم آسیب ببینید».

** پاسخ ایرانسل
مشکل قطع و وصل های مکرر خدمات، تعرفه بالا اینترنت، اشتراک بدون رضایت کاربران در سرویس های ارزش افزوده و... از جمله شکایت های پرتکرار مردم از اپراتور دوم ارتباطی کشور است.
این شکایت های مردمی در صفحه اینستاگرام ایرانسل دیده می شود.
روابط عمومی این اپراتور اعلام کرده است به شکایت های مطرح شده در صفحه اجتماعی ایرانسل، در همان صفحه پاسخ داده می شود و اگر راهنمایی نیز نیاز باشد، داده می شود.
این روابط عمومی تاکید کرده است «برخی مسائل مطرح شده نیز با توجه به محلی بودن موضوع، در همان مکان بررسی و پاسخ داده خواهد شد».
ایرانسل انتقادها درباره بالا بودن تعرفه های خدمات خود را نپذیرفته و می گوید تعرفه های ایرانسل در مقایسه با سایر اپراتورها از قیمت های پایینی برخودار است.
البته درباره قطع خدمات دهی به مشترکان در ساعت هایی از دیروز و امروز هنوز پاسخی از سوی این اپراتور دریافت نشده است.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران به عنوان نهاد ناظر اپراتورهای ارتباطی، سامانه 195 را برای رسیدگی به شکایت های مردمی راه اندازی کرده است و آنان می توانند از این راه نیز شکایت های خود را طرح و نتیجه را دریافت کنند.
اکنون این امکان را فراهم شده است که مشترکان بتوانند مکان دقیق بروز مشکل ارتباطی در هر کدام از اپراتورها را مشخص کنند و به سازمان تنظیم مقررات اطلاع دهند تا نتیجه پیگیری ها دقیق تر باشد.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی