شنبه , 24 /آذر /1397
 Saturday , 15 /December /2018

مجوز فعالیت این پایگاه، در جلسه مورخ 1391/08/22 هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

logo-samandehi

درخواست بررسی علت فوت زندانی در قم و بازدید از فشافویه به کمیسیون حقوقی مجلس

تهران - جارپرس - سخنگوی حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر پیگیری علت فوت یک زندانی در...

تاکید مجمع بر اصلاح ماده یک لایحه قانون مبارزه با پولشویی

تهران - جارپرس - ماده یک لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای ...

رضایی: آیت الله شاهرودی در حال مداوا هستند

تهران - جارپرس - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار ایرنا گفت: «همه شایعات را در مورد آی...

ظریف با نخست وزیر قطر دیدار کرد

تهران - جارپرس - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه پیش از ظهر امروز در دوحه با شیخ عبدالله بن ناصر ب...

روسیه از منافع ایران به عنوان شریک راهبردی دفاع می کند

مسکو - جارپرس - نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور کشورهای حاشیه دریای خزر با بیان اینکه ایرا...

سامانه احراز هویت معتادان متجاهر راه اندازی می شود

تهران - جارپرس - معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی اعلام کرد: به زودی سامانه ...

حضور تکواندوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی شهید بریری بابلسر در نماز جمعه

بابلسر - جارپرس - تکواندوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی شهید بریری بابلسر در مصلی نماز جمعه این شهرستان ...

برگزاری پنجمین دوره مسابقات لیگ بوچیا ایران در بابلسر

تهران - جارپرس - پنجمین دوره مسابقات لیگ بوچیا ایران به مناسبت بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اس...

  • درخواست بررسی علت فوت زندانی در قم و بازدید از فشافویه به کمیسیون حقوقی مجلس

    شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۹
  • تاکید مجمع بر اصلاح ماده یک لایحه قانون مبارزه با پولشویی

    شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱
  • رضایی: آیت الله شاهرودی در حال مداوا هستند

    شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۱
  • ظریف با نخست وزیر قطر دیدار کرد

    شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۵
  • روسیه از منافع ایران به عنوان شریک راهبردی دفاع می کند

    شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲
  • سامانه احراز هویت معتادان متجاهر راه اندازی می شود

    شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸
  • حضور تکواندوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی شهید بریری بابلسر در نماز جمعه

    شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات لیگ بوچیا ایران در بابلسر

    شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

آگهی
آگهی

مشکلات اپراتور دوم صدای مردم را درآورد

تهران - جارپرس - قطع چند ساعته خدمات ارتباطی مشترکان اپراتور دوم در 2 روز گذشته با واکنش برخی کاربران همراه شد و آنان برای ثبت شکایت و انتقاد خود، به صفحه های مرتبط با این اپراتور در شبکه های اجتماعی مراجعه کردند.

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، برخی مشترکان ایرانسل در تهران امروز و دیروز با قطع چندساعته و پیاپی همه خدمات این اپراتور از آنتن دهی تا اتصال به اینترنت، روبرو شدند.
با توجه به گزارش های مردمی و انتقادهایی که نسبت به این امر همچنان در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد، به نظر می رسد هنوز برخی مشترکان با اختلال ارتباطی دست به گریبانند.
از سوی دیگر، اعتراض هایی درباره «برقرار شدن سرویس ارزش افزوده بدون اطلاع مشترک» دیده می شود.
شماری از مشترکان اپراتور دوم متنی را دریافت کرده اند که آنان را در یک سامانه فوتبالی عضو کرده است؛ بدون آنکه تقاضایی از سوی مشترک داده شده باشد.
برخی کاربران در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند هرچه برای قطع این سامانه تماس می گیرند کسی پاسخگوی آنها نیست.

** انتقاد از قطعی، مشکل خدمات نسل چهارم و تعرفه ها
بررسی خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره پیام های کاربران در صفحه ایرانسل در شبکه اجتماعی اینستاگرام نشان می دهد بسیاری از آنان از خدمات دهی این اپراتور ارتباطی رضایت چندانی ندارند و بهبود وضع را خواستارند.
یکی از کاربران از قیمت بالای بسته های اینترنت اپراتور دوم شکایت کرده و گفته است «با چنین قیمت هایی نمی توان از خدمات استفاده کرد».
مشترک دیگری تاکید است قطع و وصل خدمات با «جواب های تکراری» ایرانسل حل نمی شود.
وی که خود را «balochzahi2700» معرفی کرده، نوشته است: خودتون خسته نمی شوید از جواب های تکراری که می دهید؟
این کاربر درباره خدمات رسانی در استان سیستان و بلوچستان توضیح می دهد: از نظر کاربری منطقه ما باید در اولویت باشه؛ زیرا در مسیر اصلی زاهدان به چابهار قرار داره و مسیر پرترددیه که باید خیلی وقت پیش تجهیز می شد.
وی از مشکل در خدمات نسل چهارم تلفن همراه (فور.جی) گلایه دارد: از یه سال پیش که با ایرانسل تماس می گیرم، یه جواب می دهید. یک بار فورجی وصل شد اما بعد قطع شد و الان یه ساله وصل نشده.
کاربر دیگری از اینکه وقتی اعتبار وی تمام می شود امکان اتصال به سامانه ایرانسل را ندارد شکایت کرده و نوشته است: این باعث خجالت است که با تمام شدن اعتبار حتی نمی توان به سامانه ایرانسل وصل شد!
مشترکی که خود را «rapersiamusic» معرفی کرده، نوشته است: شما پدر ما را درآوردید. یک سال و نیم نتوانسته اید مشکل قطع و وصل اینترنت ما را برطرف کنید.
«حتی یک بار هم کارشناس نفرستادید و فقط ما را این ور و آن ور پاس دادید. امیدواریم به اندازه ذره ذره پولی که به شما دادیم آسیب ببینید».

** پاسخ ایرانسل
مشکل قطع و وصل های مکرر خدمات، تعرفه بالا اینترنت، اشتراک بدون رضایت کاربران در سرویس های ارزش افزوده و... از جمله شکایت های پرتکرار مردم از اپراتور دوم ارتباطی کشور است.
این شکایت های مردمی در صفحه اینستاگرام ایرانسل دیده می شود.
روابط عمومی این اپراتور اعلام کرده است به شکایت های مطرح شده در صفحه اجتماعی ایرانسل، در همان صفحه پاسخ داده می شود و اگر راهنمایی نیز نیاز باشد، داده می شود.
این روابط عمومی تاکید کرده است «برخی مسائل مطرح شده نیز با توجه به محلی بودن موضوع، در همان مکان بررسی و پاسخ داده خواهد شد».
ایرانسل انتقادها درباره بالا بودن تعرفه های خدمات خود را نپذیرفته و می گوید تعرفه های ایرانسل در مقایسه با سایر اپراتورها از قیمت های پایینی برخودار است.
البته درباره قطع خدمات دهی به مشترکان در ساعت هایی از دیروز و امروز هنوز پاسخی از سوی این اپراتور دریافت نشده است.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران به عنوان نهاد ناظر اپراتورهای ارتباطی، سامانه 195 را برای رسیدگی به شکایت های مردمی راه اندازی کرده است و آنان می توانند از این راه نیز شکایت های خود را طرح و نتیجه را دریافت کنند.
اکنون این امکان را فراهم شده است که مشترکان بتوانند مکان دقیق بروز مشکل ارتباطی در هر کدام از اپراتورها را مشخص کنند و به سازمان تنظیم مقررات اطلاع دهند تا نتیجه پیگیری ها دقیق تر باشد.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی